Rezultatele campaniei „Donează împotriva sărăciei”

Campania „Donează împotriva sărăciei” lansată în parteneriat cu Hypermarket Bonus anul trecut în perioada Sfintelor Sărbători de Paște, s-a bucurat de succes și a continuat și în perioada sărbătorilor de iarnă. Și de data aceasta, oamenii de bună credință au dăruit din puținul lor și au adus zâmbet pe fața celor care ne cer ajutor.

Astfel, în perioada 04.12.2016 – 31.01.2017 au fost colectate circa: 155 kg de produse alimentare neperisabile și igienice. Acestea au fost sortate de către voluntarii implicați în campanie, care au creat 30 de colete cu produse. Scopul campaniei a fost atins, chiar înainte de Crăciun am reușit să mergem la 7 familii social vulnerabile și să le dăruim câte un pachet din produsele colectate din această campanie.

Scopul campaniei a fost atins, chiar înainte de Crăciun am reușit să mergem la 7 familii social vulnerabile și să le dăruim câte un pachet din produsele colectate din această campanie. Iar recent, am mers la doi pensionari, care s-au bucurat și de o consultația a asistentei medicale Caritas. Celelalte pachete urmează a fi distribuite în perioada următoare.

Caritas Moldova se adresează cu recunoștință tuturor celor care au donat în cadrul campaniei de colectare a produselor alimentare neperisabile: „Donează împotriva sărăciei”. Mulțumim partenerului „Hypermarket Bonus” pentru susținerea activităților de caritate ale Caritas și pentru sprijinul acordat în desfășurarea campaniei de ajutorare a celor mai nevoiași ca noi. Mulțumim voluntarilor implicați în campanie, ei au depus efort și suflet, ei au fost cei care au chemat spre generozitate și solidaritate cumpărătorii magazinului partener. Voluntarii au fost implicați în colectarea produselor, sortarea lor pe categorii, apoi formarea pachetelor alimentare și distribuirea lor.

Cu ajutorul vostru am reușit să aducem, de sărbători, bucurie și speranță în sufletele celor aflați în sărăcie extremă: copiilor din familii defavorizate, bătrânilor singuratici, bolnavilor țintuiți la pat.